Sunday 15 May 2016

Wingerdstok

Vandag het ons die voorreg gehad om rustig in die lieflike Constantiavallei tyd saam deur te bring. Sommer net saamweestyd. Om lekker te gesels oor die dinge wat vir ons saak maak, die dinge waaroor ons verskil, die dinge waaroor ons saamstem, die dinge waaroor ons wonder.

Dis ‘n lieflike herfsdag.

‘n Dag waarop mens so kan besig raak met die mooi om ons, dat ons die Waarheid wat hierdie Pinkstersondag weer vir ons oopsluit, so maklik kan laat verbygaan.

By Open Door Restaurant het hulle die mooiste wynstokke teen die muur monteer.

Laat my net weer seker maak dat ek in die Ware Wynstok “geloot” is. 




“Ek is die wingerdstok, julle die lote.
Wie in My bly en Ek in hom, dra baie vrugte,
want sonder My kan julle niks doen nie.” 
Johannes 15:5

No comments: