Friday 27 May 2016

Skryf in styl

Elke dag van 8 tot 5
sit sy fluks en skryf

Soms gee dit ‘n knak in haar lyf
maar manlief gee nie om om te vryf

Die vriendin van my skryf dikwels oor ‘n wille wyf
genadiglik hou haar karakters hul nie besig met drank en ‘n gekyf.



So word ek geseën met baie verskillende maatjies oor my pad wat my lewe opkikker!

Vir een kan ek ‘n sms stuur en vra: kyk jy ook tennis? Vir ‘n ander kan ek in nood laat weet: bid asb vir my! Vir een stuur ek ‘n foto van my jongste prentjie wat ek teken en hoor: ek sien uit na die eindproduk. By ‘n ander kan ek sommer net gaan sit en gesels. Een is my sielkundige. ‘n Ander my mentor. Een geniet ‘n koppie koffie, ‘n ander drink nie eens ‘n glasie wyn! Met sommige gesels ek net nou en dan, maar ons kan altyd met die gesprek aangaan waar ons voorheen opgehou het...

En saam kan ons net mekaar geniet. So dankbaar dat hulle my aanvaar soos ek is.

Ek wil nie hê een van hulle moet verander nie. Elkeen so kosbaar en spesiaal. En in my hart het ek plek vir elkeen - en nog baie, want soos die seisoene aangaan, kom nuwe vriende by wat nuwe perspektief aan my lewe gee.

Dankie dat ons saam kan dra aan die swaar en saam kan swymel in die soet…

Miskien is vriendskap vir my die gemak waarmee ek met iemand kan omgaan…

Tyd om verder te gaan lees aan daai vriendin se boek!

2 comments:

Elsa Winckler said...

Lekker lees, Vriendin :)

Unknown said...

Dankie! Ek geniet al die stories wat oor my pad kom!