Monday 30 May 2016

Die ABC

Anderdag vertel ‘n onderwyser aan my man dat hy ‘n “storiesom” vir die klas gee om te doen. Iets soos: Daar is vyf rye bome. Daar is dertien bome in elke ry. Hoeveel bome is in die boord?

Van die leerders vra: Wat is ‘n boord?

Die onderwyser verduidelik dat bome wat vrugte dra wat geëet kan word en in rye geplant word, ‘n boord is. Hy besef ook dat hulle nie weet wat ‘n plantasie is nie.
Die enigste manier hoe hy vir hulle kan wys hoe ‘n boord en ‘n plantasie lyk, is om sy selfoon in die klas om te stuur om vir hulle te wys hoe dit lyk. Hy spreek die wens uit om ‘n projektor in sy klas te kan hê sodat hy vir die kinders kan wys hoe dit – en baie ander wonderlike dinge – lyk.

En nee, die skooltjie is nie in die boendoes nie.

Sjoe, ek is bederf!

Ek geniet my rekenaar en besoek die Universiteit van Google wanneer ek iets meer wil weet – soms in die middel van ‘n tv fliek of storie wat ek lees, kyk ek gou bietjie oor die dinge waaroor ek wonder. Die dae van projektors is vir my iets van lank gelede… en daai kinders het nie eens so-iets in hul klas nie!

Later die dag ry ons verby ‘n ander skool en ek merk op hoe donker dit binne-in die klasse is. Dis om elektrisiteit te bespaar.


Sjoe, ek is bederf!


No comments: