Saturday 7 May 2016

Smaak verskil.

So wonderlik dat ons nie almal eenders dink, wil hê of is nie.

Dis nogal van die lekkertes van ouer wees – mens kan maar net jouself wees. Eintlik behoort dit so te wees van kleintyd af, maar “ons” het beslis grootgeword in ‘n tydperk waar daar skeef opgekyk is as jy effens “anders” was. Vra my – ek was na aan ‘n Twiggy-blommekind… Darem nie die rookding gedoen nie. Eintlik was ek so onskuldig, maar dalk het ek ook maar my ouers slapelose nagte gegee.

So kan ek ‘n heerlike koffie drink terwyl manlief ‘n bier kies.

Hy verkies Americano, ek Cappucino.

Soms drink ons dieselfde, soms kies ons verskillend.

Maar as dit by flieksmaak kom, is ons nogal in lyn met mekaar se voorkeure.
Fliek is vir ons nie sommer net movies nie. Manlief se pa was eienaar van die Regal Theatre op onse geboortedorpie. Die stories wat hy vertel van daai dae, sal ek altyd weer en weer na kan luister! Kosbare herinneringe! En altyd iets wat ‘n giggel of ‘n glimlag nalaat. Om ‘n goeie fliek te gaan kyk, is vir ons ‘n spesiale uitstappie.


Pas Queen of the Desert gaan kyk. Lieflik! Nie in almal se smaak nie, want dis ‘n stadige storie met baie inligting oor ‘n kultuur waarvan ons nie veel weet nie. Die fotografie is fantasties, Nicole Kidman iets vir die manne se oge en die storie deurweef met realiteite. Dis immers gebaseer op ‘n ware verhaal van ‘n baie dapper en indrukwekkende vrou.

No comments: