Monday 9 May 2016

Prioriteite

Vandag is dit ‘n grys dag in die Kaapse middestad.

Nou en dan lig die wolkekombersie op oor die berg, maar dan blaas die windjie weer ‘n nuwe grys lagie nader.

Ek trek my tafel tot teenaan die venster om maksimum lig te kry. Vandag wil mens nie in duister gehul wees nie. ‘n Maandag is op sigself ver genoeg van die volgende naweek af!

Met mooi musiek wat om my spoel, kry ek sommer moed vir die taak wat wag: dis tyd om die vorige maand se uitgawes vierkantig in die oë te kyk. Dis nodig om te kyk hoe ons verandering van leefstyl ons ekonomiese situasie raak. Maar Aprilmaand het verskonings van sy eie – drie verjaardae en ‘n gesinsfees…

Ek spaar graag weer fluks vir ‘n volgende kuier saam met ons kinders! So kosbaar!

Dit laat my dink aan die tannie wat so graag ‘n “nuwe badkamer” wou hê. Elke keer as hulle genoeg gespaar het, het die gesin besluit dis tyd om met vakansie te gaan. Einde van die storie was dat die kinders – na die tannie se afsterwe – eens was dat hulle elke vakansie geniet het en kan onthou. Die “ou badkamer” was goed genoeg.


A comfortable house is a great source of happiness.
It ranks immediately after health and a good conscience .
– Sydney Smith

Hier steek ‘n ligblou stukkie hemel uit. Dalk tog ‘n goeie plan om lekker warm aan te trek en ‘n entjie te gaan stap…

No comments: