Friday 20 May 2016

Sonskyndae

So kosbaar. Die sonskyndae in die herfs wat mens buite kan sit en net alles om jou kan geniet.

Tot daar ‘n R.O.T. knap by jou verbyhardloop…

Ek sit onder ‘n groot boom en geniet middagete. So soort van ‘n bederfie. Sou sekerlik lekkerder wees met iemand wat dit saam met my kon geniet, maar nou sit ek op my eie. Ook lekker, maar nou het ek niemand wat my gaan help om op die stoel te klim as die gedierte dit nader waag nie!

Ja, soos in enige stad, is daar rotte in Kaapstad. Seker ook nie net in stede nie …

En dan vertel hulle my die eekhoring is eintlik ‘n rot. Ag nee wat, dit was nou nie nodig om daai kennis met my te deel nie! Sal graag liewer wil dink die ou goedjies met die lieflike sagte krulstertjies is liewe, onskuldige diertjies.

Tot ek hoor hoe my jong vriendin gesukkel het om die eekhorings uit hul plafon te kry! Blykbaar ‘n moeilike sakie…

Anderdag staan ek in die ry in Die Tuine en wag vir ‘n oop tafel. Langs my staan ‘n lang ry Amerikaanse toeriste. Die toergids wys hulle die ou fraai eekhorinkie. Waarop die een vrou op tipiese Amerikaanse wyse almal in die omgewing in luide taal laat verstaan hulle moenie naby haar kom nie, because it looks so much like a R.A.T. Sy wil nie eens die naam hardop sê nie en hoop seker die dier kan nie spel nie!

So wil ek toe nou nie tydens my solo ete te veel aandag vestig op my benoudheid nie en gee so ‘n halfhartige “sjoo” na sy kant toe. Die ding spring viervoet direk in die lug op en hol weg! Ek dink sy eerste paar tree was in die lug! So ‘n lekker Disney aksie gewees. Maar moenie dink hy is heeltemal afgeskrik nie! Paar minute later draf Ta verby met nog ‘n maatjie agterna….

Nee wat, as julle kom kuier, gaan sit ons iewers onder ‘n boom. Dan gesels ons só dat ons net die goedjies met die sagte krulsterte sien. Die ander, wat moontlik nie kan spel nie, is dan hopelik iewers in ‘n winterslaap…





No comments: