Thursday 12 May 2016

Ode aan skoonmakers

Vanoggend het ek traag opgestaan. Ek moet die kasteel skoonmaak. Ek is nie die beste huiswerker op die koning se werf nie…

As ek so afstof en ek kom by ‘n hopie tydskrifte wat uitgesorteer moet word… Wel, dan begin ek net eers gou daai artikel lees voor ek besluit na wie toe die tydskrif aangegee moet word. En dan sien ek daai ou reseppie wat ek net weer na wou kyk vir inspirasie, ens.

Later sien ek die stofsuier in die middel van die vloer staan en wonder of hier ‘n inbreker in die huis was…

Uiteindelik het ek flink aan die gang gekom. Dit was nou wel na ‘n stadige begin, maar die ou enjin moet mos eers bietjie opwarm.

En siedaar! ‘n Heerlike skoon kasteel! Die koning sal met sy tuiskoms absoluut in sy skik wees. Dis nou as hy dit agterkom….

Ek wil sommer ‘n lied sing vir die skoonmakers. Die mense wat elke dag skoonmaak. My vriendinne wat al die jare hul huise self skoonmaak. En dit so uitstekend doen. En dit boonop met ‘n lied in die hart doen! Liewe mense wat my gehelp het om in ‘n skoon plek te woon! Die skoonmakers by Seepunt se swembad -is elke keer verras met hoe goed die plek in stand gehou word en gebruik word! (En nee, ek gaan nie daarheen om te swem nie, maar die staproete gaan daar verby en senior burgers mag gratis ingaan.) Die ou wat elke papiertjie by Cape Sun se ingang optel. Die mense wat getrou elke nag die stad skoonmaak. Die vriendelike man wat ons woonstelgebou se gange skoonmaak en vullisdromme uitgooi.

En natuurlik ook vir manlief wat al vir Little Miss Sunshine op ‘n skoonmaakrit geneem het! So leer ek hom om selfstandig te wees. En jammer tog dat ek nooit selfstandig geraak het met die grassnyer se werkinge nie…

O ja, ek het probeer in my jonggetroude dae. Toe maak manlief die foutjie om my te vertel: As jy nou hier klaar gesny het, dan sny jy daai stuk gras. En as jy daar klaar is, die ander stukkie aan die agterkant van die huis. Toe hou ek (vir goed) op voor ek klaar is. Ek weet immers waar al die grasperke op die erf is. Lekker harregat gewees! Maar ek sou dit sekerlik nie so goed soos hy kon doen nie!













Vir troosprys (omdat die kasteel blinkgepoets is) het ek opgestap in St George’s Mall. Op ‘n Donderdag is daar heerlike marktafels met interessante kos en verleidelikhede.

Kom kuier, dan wys ek jou! Ons maak weer anderdag skoon!

No comments: