Wednesday 18 May 2016

Knus kuiertyd

Wintertyd is kuiertyd!

So ontmoet ek en ‘n vriendin vanoggend mekaar vir koffie. En gesels net verder – so al asof ons mekaar nie jare laas gesien het nie!

Ons vriendskap het 34 jaar gelede in ‘n hospitaalkamer begin. Ek en sy het toe beide ons jongste ryker geword. En ons het so lekker gekuier en gesels, dat die dokter gepraat het van “die twee vrouens wat nie haastig is om huis toe te gaan nie”. Dit was beide se derde … en ons het beslis geweet wat tuis wag. Dus het ons die luukse van bedien word, behoorlik geniet.

Hoe kosbaar is vriendskappe tog! Heerlik om terug te dink aan al die lekker en die amusante insidente. En ook om die swaar met mekaar te kan deel.

Elke vriendskap is so spesiaal. Van elke vriendin kan ek ‘n storie skryf! Vir elkeen sou ek graag ‘n gedig wil skryf!

Sommer net so lekker dat hulle my aanvaar vir wie ek is. Dat ons saam kan lag en “onthou-jy-nog” kan saamspeel.

En om te weet hulle elkeen gee om - elkeen op 'n baie unieke manier.





No comments: