Wednesday 15 June 2016

Welkom, Winter!

Uiteindelik is dit winter in die Kaap!

Vriendin van Pretoria het eendag opgemerk dat die Kapenaars altyd verneem na die weer. Toe besef ek dat dit voorwaar so is! Maar, komende van ‘n plaasgemeenskap, was dit vir my deel van my dag. ‘n Boer is mos afhanklik van die val van die druppels – wanneer en waar. En dikwels was dit sommer van niks anders te sê hê nie en ‘n heerlike aanknopingspunt: “Hulle sê dit gaan more reёn...” En die “hulle” is nie altyd in die kol met die voorspelling nie!

Vriendin laat weet my verlede week: “Die Kaap het Gauteng toe getrek”.

En hierdie kant wag ons op die reën.

Totdat dit hier lostrek met ‘n tipiese Kaapse winterreën! Dit stort en sjorrr!

Dis koud en nat in die Kaap! Die winter is hier! Die damme word vol!

Laat my verlang na my Stellenbosch studentedae! Darem min wat daarby kom om styf onder ‘n held se blad onder ‘n sambreel te stap. Wat ‘n heerlike verskoning vir die naby-stap in die mooie Boland!


1 comment:

Anonymous said...

Sonder winter en reën sal ons geen wyn hê nie. O watter droewige gedagte.