Monday 20 June 2016

'n Das wat pas?

Altyd interessant vir my om mense dop te hou.

Ja, ek kan soms stilsit en net kyk! Daai lyftaal fassineer my!

So hou ek anderdag ‘n klompie regsmanne dop. Hulle het etensuur en die kelners ken hulle en hul voorkeure en fiemies duidelik.

Een dra ‘n strikdas.

Wonder wat die man se oorweging is met die aantrekslag: vandag ‘n streepdas of ‘n strikdas? Vir sekere geleentheid die een en ander afspraak die ander? Afhangende van die belangrikheid van die kliënt of die hofsaak? Sou daar iets in sy bestaan gebeur het dat hy besluit het: van nou af net strikdas?

Laat my dink aan dogter se slim plan vir haar troue. Wetende dat pa en skoonpa nie een meer ‘n (ordentlike) pak klere het wat (ordentlik) pas nie, is haar versoek toe dat pa en skoonpa vir hulle aandpakke huur vir die geleentheid. Met strikdasse. Slim meisie, want wie kan dan nou nee sê vir ‘n pragtige bruidjie?


Maar soms – net soms - lyk ‘n man met ‘n strikdas darem vir my kompleet soos ‘n opgepofte kardoessak wat toegebind is met ‘n strikkie….


1 comment:

Linna said...

'n Gewone das is darem beter of geen das, nog steeds die beste!