Thursday 23 June 2016

Om jouself te mag wees

Vanoggend het ek die voorreg gehad om saam met ‘n paar vroue te kuier. Interessante vroue. Uiteenlopende vroue. En elkeen pragtig in haar eie, unieke manier.

Dis mos nou die lekkerte van ouer wees. Ons kan onsself wees.

Ek luister onlangs na ‘n jong vrou wat vertel dat haar ma haar geleer het: doen net wat jy wil! Jy kan wees net wie en wat jy wil! Sjoe, in ons dae was dit nou nie sommer so eenvoudig nie! Daar was baie reёls en baie moets en moenies. So het ek grootgeword en ja, so het ek tot ‘n groot mate ook my kinders grootgemaak. As ek nou weer kan, sal ek anders? Beslis, ja! Maar maklik om dit nou te sê en te weet ek gaan nie daai een mag oordoen nie… Maar, soos my kind my al ingelig het: “Toemaar, ma, geen blywende skade nie!”

En hoe lekker het ons nie vanoggend gelag en gesels nie! Kwetterend om ‘n teetafel! Elkeen so spesiaal. Kosbaar.



“To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.” 

No comments: