Tuesday 28 June 2016

‘n Lekker boek…

'n Lekker (goeie?) boek is darem groot bederf!


Voor my bed is gewoonlik twee of drie leesboeke – een ‘n lekker slaaptydstorie (bedoelende ‘n lekker sappige and they lived happily ever after) en dan een of meer ernsitger boeke wat my gedagtes bietjie meer uitdaag met pitkos waaroor ek en manlief lekker kan gesels. Op die oomblik lees ek Ronell Bezuidenhout se "Woestynwysheid" wat absoluut is wat ek nou nodig het. Maar die een sorg nie noodwendig vir 'n sleepy conscience nie!

Dis nogal vir my moeilik om ‘n boek wat nie lekker lees nie – nie na my smaak is nie – halfpad te los en nie klaar te lees nie. As mens na al daai rye en rye rakke boeke in ‘n biblioteek of boekwinkel kyk, is dit seker te verstane dat daar verskillende boeke vir verskillende mense is! Dus: as ek nie hou van ‘n boek nie, kan ek maar toemaak en aanskuif na ‘n volgende. Maar dit gebeur nie maklik nie… ook maar bang ek mis iets!

Op hierdie stadium in my lewe het ek tyd vir lees. En manlief, ook ‘n boekwurm, geniet die stapeltjie boeke wat ek tweeweekliks van die biblioteek af aandra. Ek voel goed as ek die slag ‘n treffer (of een wat hy nie voorheen gelees het nie) aanbring. Verlede week druk ek hom in ‘n blik (so het ek gedink!) en stuur hom biblioteek toe terwyl ek gou iewers anders moet wees. En hoe verras die man my! Hy bring twee lieflike boeke – spesiaal vir my uitgesoek en absoluut in my styl!!!


Laat my dink … ek sal môre bietjie ekstra tyd in die biblioteek moet deurbring, want ek sal eers meer tussen die buiteblaaie moet snuffel voor ek boeke vir hom uitsoek…

No comments: