Wednesday 8 June 2016

Plekke om te onthou…

Onlangs lees ek van ‘n man wat ongelukkig nie erkenning ontvang het vir sy kuns en argiteksontwerpe op sy dag nie. Muller Optometrist word vanaf 1890 bedryf uit die Art Deco gebou op die hoek van Parlement- en Langmarkstraat wat hierdie man ontwerp het. Ek het die artikel in Die Burger gelees en gedink ek sal graag meer oor hom wou lees. Maar toe maak ek mos (alweer) die ou foutjie om die koerant toe te vou en op die stapeltjie te plaas. En soek soos ek wil, selfs die Universiteit van Google help my nie om die man se naam weer op te spoor nie. (En daai koerant is al lankal saam met die aartappelskilletjies die vertes in.)  Altyd interessant hoe sommige geken en herken word en ander net sommer die ding doen en so effens verdwyn.

So is daar baie interessante geboue hier om ons. Maar dis nodig om met dapper en stapper te wandel as mens dié juwele wil raaksien.

In een van Kalkbaai se baie antiekwinkeltjies, is ‘n boek met ou hotelle van Kaapstad en elkeen se storie. Baie interessant en heerlike leesstof.


Een van die hotelle wat vir my nostalgies is, is die Metropolitan Hotel van ouds. As kinders het ons ‘n paar keer die voorreg gehad om saam met ons ouers daar tuis te gaan. Deesdae bekend as The Grand Daddy Hotel in Langstraat, vertel die naam al klaar dat dit in ‘n klas van sy eie is. As jou liefie nie hou van “vreemd” nie, moet jy liewer nie hier verblyf bespreek vir ‘n nag in Airstream Trailer Rooftop Park nie! Die Pink Flamingo Rooftop Cinema is deel van die ondervinding – as jy nuuskierig is, gaan fliek een aand daar bo-op die dak van die gebou tussen die interessante “karavane”. Jy sal verstom staan oor wat bo-op daai dak aangaan!




No comments: