Saturday 4 June 2016

Tye van verandering..

Bob Dylan se The Times they are a-changin is die afgelope week of wat gedurig in die rondte – in die boek wat ek lees, in die koerant vandag …

Come gather 'round people
Wherever you roam
And admit that the waters
Around you have grown
And accept it that soon
You'll be drenched to the bone
If your time to you
Is worth savin'
Then you better start swimmin'
Or you'll sink like a stone
For the times they are a-changin'.

Ja, dis so. Tye verander. Verskillende dinge vir verskillende mense op verskillende maniere.

Jongste het die geleentheid gehad om die afgelope paar dae in Parys te gaan werk. En sjoe, het daai waters around you have grown! Ek kan nie wag om al sy stories te hoor nie!

Intussen moet ek swem … of sink, for the times they are a-changin.


Dis mos vir my lekker om bietjie te vernuwe, so verandering is nie vir my sleg nie! Ek geniet die nuwe idees en die nuwe uitdagings. Soms is daar ook goete wat na die “verkeerde” kant toe verander – en dis waar die positiewe denke moet intree! En waar ons moet saamsing (en saamswem!): Swem, Jannie, swem!


No comments: