Wednesday 28 June 2017

Wat sien jy?

“Beauty is everywhere, but one may see the beautiful view and the other sees a dirty window. You have the power within you to choose what you see, what you think and what you paint.”

Bogenoemde is ‘n aanhaling van ene Leanne Cadden (an artist passionate about kids, art and nature).  Gaan kry gerus inspirasie op haar webtuiste. En nie dat ek van al haar kunswerke hou nie, maar dis mos glad nie waaroor dit gaan nie! Of juis – dis oor wat elkeen vir hom- of haarself besluit.

Gister stap ek en ‘n vriendin van Kloofstraat se kant af terug middestad toe. Natuurlik nadat die MyCiti bus ons daar afgelaai het en ons eers koffie gedrink het by ‘n vreemde hoekkafeetjie. Mens moet darem net weer ‘n slag opvang met al die nuutste nuus.

Met die terugstap stop ons teen ‘n steil afdraend by ‘n groot ou huis. Vriendin is bekend vir die fenomenale foto’s wat sy neem en sy wil eers een neem van die boom wat so geel verkleur het met die berg in die agtergrond. Al wat ek raaksien, is die telefoondrade wat hier in die gesigsveld hang. Ek vra ewe behulpsaam of ek die drade vir haar uit die pad uit kan trek!

Al wat ek raaksien, is die goeters wat die foto gaan bederf. En wat sy raaksien, is die pragtige foto wat sy toe neem en vir my aanstuur. (Baie dankie! Dis inspirasie!)


Van naderby sien ek die boom se blare. Ek pluk een om by die huis verder te bestudeer, maar o wee, verlep en geskeur kom die unieke blaartjie tuis uit my sak. Binne die volgende paar dae gaan ek weer na daai boom soek…. En kyk na die mooi sonder om die telefoondrade raak te sien! 

No comments: