Friday 9 June 2017

Skoongewas

Aan die einde van ‘n dokumentêre program op die tv weerkanaal, is die volgende opmerking:
NATURE DOES NOT NEED PEOPLE
PEOPLE NEED NATURE

Ware woorde wat ons die afgelope tyd net weereens self beleef het. En weer laat dink aan hoeveel skade ons as mense die natuur aandoen. Verwoes en verniel.

Die kykergetal het sekerlik die hoogte ingeskiet wat weerkanale betref. Ek dink nie ek het al ooit in my (lange) lewe soveel aandag gegee aan weerpatrone nie! En dis ook nou nie asof my oes afhang van die weer nie. My badwater wel.

Selfs die kasteel se skoonmaak vanoggend bewys dat daar soveel minder stof in die lug is. Die afgelope maande was dit opvallend hoeveel fyn swart poeierstof hier om ons is – en dit was beslis nie so ‘n jaar gelede nie. (Of dalk maak ek deesdae deegliker skoon? Ek twyfel!) Bouwerk in die omgewing veroorsaak sekerlik ook meer besoedeling. Maar dat die Kaap ‘n slag lekker skoongewas is, is ‘n feit!

Maar so van stof gepraat. Dis tyd dat ek vir my ‘n geurige koppie koffie gaan maak. Dis mos belangrike semi-finaal wedstryde wat vandag op Roland Garros gespeel word. My plek is bespreek en ek is gereed! Wat ‘n voorreg!

No comments: