Tuesday 13 June 2017

Die verskrikking van vlamme en vuur

Twee maande gelede was ek bederf met ‘n onthou-vakansie in Knysna. Dit was my verjaardag en ons het twee nagte in die lieflike Elephant Hide bo-op die koppe bokant die vlei oornag.

Vanoggend praat ek met die eienaars. Hul plek het behoue gebly. Die landmerke rondom hulle waarvan sy my vertel, is uitgewis. Die eienaar en van die werkers het teruggegaan en kon hul eiendom red. Rondom is groot gasteplase en huise vernietig.



Timber Village, die interessante plek met die eeue-oue houtstompe en waardevolle stukke, is alles tot as verbrand. Tydens ons besoek aan hulle, het ons met die eienaar gesels en saam die reuk van hout waardeer en die kleur en grein van die verskillende houtsoorte beskou en bewonder. Sy liefde vir die hout was so opsigtelik. Sy hart sal stukkend wees….

Knysna sonder die woude? Ek kan my dit nie voorstel nie.


No comments: