Tuesday 9 May 2017

Wyk af van die sleurgang

Annelie Botes skryf in vandag se Van Alle Kante: “Ons behoort onsself gedurig daaraan te herinner dat dit helend vir ons menswees is om oomblikkies te skep om af te wyk van die sleurgang.”


Absolute musiek in my ore.

Ek doen dit alte graag. En o, so maklik!

En nee, ek doen dit met oorgawe! Ek skep nie oomblikkies nie. Ek doen dit ordentlik. Nie fyn skeppies soos met ‘n fyn silwer lepeltjie nie, maar sommer met ‘n soplepel. Om af te wyk van die sleurgang.

Oeps! Miskien is dit waar die uitdaging in is – om dit bietjie-vir-bietjie te doen en nie oorboord te gaan met die skepslag nie!?

En noudat ek dit weer ‘n keer lees, wonder ek mos nog meer: sy noem dat ons vir onsself daaraan behoort te herinner. Ek was alweer glad te voortvarend en het gedink ek moet dit my leefwyse maak!

Maar elk geval tog só helend vir die menswees! 

No comments: