Monday 8 May 2017

Weg is die warmte!

Skielik is dit nie meer warm nie! Ek soek vanoggend na ‘n dikker trui in my kas.  En die winter pantoffels is al gisteraand nadergetrek.

My oog vang ‘n beweging buitekant en ek sien Woolworths se personeel is besig met oefeninge op die dak van hul gebou. So heerlik jolig en vrolik lyk dit, dat ek lus het om te gaan saamspeel. Dit lyk soos speletjies van ouds. Wat ‘n wonderlike manier om mens se personeel bewus te maak van gesondheid! Terselfdertyd is dit sekerlik ook ‘n geleentheid vir spanbou. En die yslike dakspasie is beskikbaar. Die afgelope week of wat het die dak ‘n nuwe laag silwer verf gekry. Dis ekstra skoon en netjies.

Vanmiddag sit ons ‘n serpie om en stap om maksimum van die sonnetjie te vang. Tussen die geboue kan dit heerlik wees. Maar ai, as die windjie jou skielik onverwags klits om ‘n hoek, kan dit maar onplesierig wees.

Saterdag het ons die lieflike Giovanni’s Deli in Groenpunt ontdek. Wat ‘n heerlike kos paradys! Dit het heerlike herinneringe aan ons kuiers in Europa weer laat opvlam! Hier koop mens ‘n paar skyfies prosciutto, salami, serrano ham – noem op, dis daar! En kase om van te drooom! Die klaar disse laat jou mond water en gou-gou het jy vir jou ‘n ete wat jou laat swymel en die staptog huis toe sommer vinniger laat verbygaan! Ete in die kasteel vir ‘n koning en sy gade!


Vir seker gaan ons weer daar instap om van hul ander disse te probeer! Gelukkig is dit ‘n ver genoeg stappie heen en terug sodat ek nie ‘n ekstra oefenklas hoef in te werk nie!  

No comments: