Wednesday 24 May 2017

Dit is nie altyd so nie

Dis gewoonlik nie so nie.

Daar is só baie things to do and places to go, dat ons onsself daarop instel om elke plek een maal te besoek en elke ding eenmaal te doen en elke dis een keer te bestel. Te veel nuwes oom uit te toets!

Maar Melissa’s se gestoofde pere in bloubessiesous (blueberry) met joghurt, is die beste ontbyt wat ek in ‘n lang tyd geniet het! En met gekarameliseerde neute bo-oor gesprinkel – ‘n simfonie van smake! Toe doen ek dit sommer weer. Ek eet binne vier dae dieselfde dis by dieselfde eetplek – nou wel ‘n franchise tak, maar nogtans dieselfde konsep.


En ek beloof manlief dat dit op ons laatontbyt spyskaart sal wees na sy aftrede. Lekker in ‘n sonkolletjie met ‘n geurige koppie oggendkoffie en die lekker dis. Tuisgemaak. Met liefde.


Soms moet mens net herhaal wat uitsonderlik was! Om seker te maak dis wat jy proe en dis wat jy ook wil maak! Maar dis nie altyd so nie. Om dalk nie in die groefie te verval nie, is daar nog baie ander plekke wat ek moet besoek en disse wat ek moet uittoets! 

No comments: