Wednesday 10 May 2017

Swart en wit

Of dalk “Swart of wit”?

Sou alles makliker wees as dit ‘n keuse was tussen twee opsies?

Maar nou het ons intussen gehoor dat daar nog grys tussenin is. Blykbaar vyftig skakerings? Of hoe?

Sake is nie altyd so eenvoudig as mens moet besluit en kies tussen reg en verkeerd nie. Daar is soveel veranderlikes. En verskillende omstandighede.

Daarom is dit ook so dat ons nie moet oordeel oor ander se besluite en voorkeure of afkeure nie. Hoe sal ons ooit ‘n ander se hart werklik ken? Ons hoor net wat vir ons vertel word – maar my ma het altyd van haar laat hoor met: “die helft is ons nimmer vertelt”. Ons ken dikwels net die een kant van die saak. Gewoonlik die kant wat ons die beste pas! En skoonma het ons vertel: “’n Saak het drie kante – my kant, jou kant en die regte kant.” En wie kan dan nou teen sulke wyshede stry.


En nee, hierdie swart en wit waarvan ek praat, het hoegenaamd niks met ons politiek te doen nie. Dis maar net die lyne waarmee ek gister sit en speel het, wat my laat dink het. Soms maak ons dit ook maar moeilik vir onsself as ons so vashaak met daai grys skakerings. 

No comments: