Friday 26 May 2017

Stekie vir stekie

Vanoggend het ek weer ‘n slag my getroue BERNINA nadergetrek, op die tafel getel, liefderik oopgemaak en gekyk of alles nog in werkende toestand is. Ook die gewillige klein omkapmasjien is uitgehaal, afgestof, ingestel.

Sjoe, daar is darem baie naaldwerk op die masjiene gedoen! Heerlike herinneringe. En baie rande wat gespaar is!

En ook nie almal so lieflik die herinneringe nie. Daai kere wat ek moes uittrek, oor begin, weer stik, foutjies regmaak….. Baie, baie kere! Daai naat wat maar net nie wil plat lê nie; daai ritssluiter wat nie in die rekstof wil in nie; die soomlyn wat nie gelyk is nie; die voering wat net-net onder uitloer…..


Maar vanoggend se naaldwerk was sommer net lekker. Maklike materiaal waarmee ek gewerk het. Alles het net reg gewerk. Heerlik. So lekker dat ek sommer lus kry vir ‘n volgende projek!

Om handewerk te doen, bly darem baie bevredigend.

Dis nou as die eindproduk ‘n sukses is, suster!!!

No comments: