Monday 15 May 2017

Meet om te weet

Boeta Wessels van Karsrivier meen: “Jy moet meet om te kan weet”.  Dis oor sy Dohne-merinostoet waarvan hy praat in verlede week se koerant.

En die man weet van. Sy skape is van topgehalte en ‘n ram haal tot R220 000.


Dit laat my wonder of ek nie ook meer dikwels die meet-ding moet doen nie. Hier om my en sommer ook hier in my. Want dis net as mens meet dat jy weet.

En soms speel ek lekker volstruis-volstruis en steek liewer my kop in die grond (ai, waar het daai nonsiesding tog vandaan gekom?!) as om te moet weet. Want om nie te weet nie, kan mos nie kwaaddoen nie. Of hoe?

As jy meet – en weet – dan is dit ook tyd om verantwoordelikheid te neem. Is mos so. Maar dit kos dapperheid! 

Dankie, Boeta, dat jy inspireer om dapper te wees en te meet. Sodat mens kan weet.


No comments: