Tuesday 23 May 2017

Wat ek weet en wat ek eet
So saam met die koeler dae, knaag die honger tydig en ontydig. Manlief kan die dag deurgaan met ontbyt en aandete, maar ek kan nie! Ek is gedurig honger en soek na ‘n knibbeltjie.
Serotonien, tryptofaan, dopamien. Lees self in The Good Mood Diet van Dr Susan Kleiner om meer van al die groot name te wete te kom.
Alles nodig om op en wakker en lus vir die lewe te voel. En hoe meer ek lees oor alles wat ek moet eet om my ‘n hupstoot te gee, hoe hongerder raak ek! En natuurlik glo ek tog te graag dat wat ek in my mond sit, my gemoedstemming regstreeks beїnvloed. Dis mos lekker om te eet en te drink!
Maar o wee, as die eetlus en die koskas nie bymekaar uitkom nie, is dit ‘n groot uitdaging!

Sal darem alte lekker wees as ek bedags net my kosblik kan oopmaak en geniet! Ag, ek weet die koskas is hier neffens my. Maar die inhoud is waar die probleem inkom. En snaaks genoeg – dit wat in die huis is en beskikbaar is, lyk nie so aanloklik nie…
Die neute en die bessies …. Mmmm, dit klink alles so heerlik en gesond! Kreef, salm, oesters….. Ja, ek kan dink dit sal mens uit enige teneergedruktheid lig!
Hulle vertel my dopamien laat mens opgewonde en gemotiveerd voel. En serotonien is ‘n natuurlike antidepressant.

Maar dan is daar die realiteit van ‘n begroting. En ek wonder of daai depressie nie dalk sal neerdaal as die bankstaat opdaag nie…

No comments: