Wednesday 23 November 2016

Realiteite

Terwyl ons vir die bus wag in Adderleystraat, vang my oog die kardoesie in ‘n vrou se hand. Ek vra of ek maar ‘n foto mag neem – dis tog immers my naam wat op haar kardoes geskryf staan. Sy gee nie om nie. Solank ek net nie dink ek kan deel in wat binne-in is nie…. Dis seker haar aandete. Of dalk het sy helfte geniet en neem vir iemand by die huis die orige helfte saam.


Nou wonder ek oor daai advertensie op die sak. Beteken dit ‘n hoender is na my vernoem? Of is die verbruiker nou veronderstel om vol energie en vrolik te wees na die ete? Sal sy beter voel nadat sy die wegneem-ete geniet het? Staan my naam op al hul sakke? Dalk moet ek vra vir ‘n deel van die wins aangesien ek vir hulle adverteer. Gits, hulle skryf oor Linda in die verlede tyd - beteken dit dat sy "nie meer is nie" of beteken dit dat sy nie meer moeg en honger is nie?

Hoe lus kry ek nou vir dingetjies in daai sak…. Hier is hoeka ‘n rooi-en-wit winkel van die kolonel hier oorkant op die hoek. Mens moet mos darem die plaaslike ekonomie ondersteun. Dan kan ek dalk uitvind of my naam op al hul sakke is.

En dan onthou ek met 'n nare realiteit-skok dis somer se tye wat voorlê. Kleertjies moet afgeskil word. Verlede jaar se nommertjies moet weer pas.


Calories: “Tiny creatures that live in the closet and sew your clothes a little bit tighter every night.”

No comments: