Thursday 17 November 2016

Hoeveel pote het jy?

Ek het min pote. Dit pas my leefstyl.

Vriendin meen sy het te veel pote. Dit bemoeilik sake.

So moet elkeen van ons besluit hoeveel pote ons wil hê. Sommige kan self besluit en kies. Sommige kry dit so en moet dit maar net deel maak van die elke dag se lewe.

Ek verkies min pote. En die wat wel daar is, moet sagte onderkantjies hê – van die soort wat dit maklik maak om oor die vloer te skuif. Dan hoef die stoele mos nie opgelig te word nie! Mens skuif dit net maklik op die gladde teelvloer rond. Maklik vir die skoonmaakslag. Ook maklik om weg te skuif en die vloer leeg te kry vir ‘n draai en ‘n swaai!

Vriendin meen die baie pote maak dit vir haar ‘n uitdaging om skoon te maak. Om al daai stoele weg te dra na ‘n ander plek of onderstebo te keer op die tafel, is net so ‘n beslommernis en harde werk – en dan het die vloer vee en was nog nie begin nie!


Ek het ‘n liefde vir stoele. Stoele vertel stories. Stories van kuiers. Stories van stil word. En dis moeilik om van hulle afskeid te neem as mens se woonplek moet krimp.

Maar ek kies maar die minder pote. Dis makliker. Maar om te kies watter pote gehou moet word, is ‘n ander saak…

No comments: