Thursday 14 July 2016

Gesondheid!

Soms gebeur dit mos so dat daar skielik baie doktersafsprake is wat nagekom moet word. Sommer so onverwags. En sommer so op ‘n hoop sodat die mediese fonds (dankie tog vir daai!) nie kan bybly nie.

Die afgelope tyd was ons doenig met ‘n kind wat sy toon sleg sny, ‘n pa wat ‘n tand moet laat trek, ‘n vriendin wat vir chemo moet gaan, iemand wat in die hospitaal sit by ‘n siek kind, ‘n ander se kind wat met kanker gediagnoseer word, twee vriendinne wie se ma’s erge beroerte-aanvalle gehad het …..

Die afgelope naweek het ek die voorreg om vir ‘n uurtjie by my tannie van 88 tyd te verwyl. Die gedagtetjies is vlak en die gesels onsamehangend. Maar sy herken my en my man voorwaar met ‘n vriendelike laggie en daai bekende ondeundheid in die ogies. Sy is nog kleiner as voorheen. Broos. Ek gesels met haar oor lank gelede se dinge en onthou weer die saamspeel – hoe sy ons kleintyd leer swem het in Waenhuiskrans se waters! Kosbare onthou. En sy lag. En sy neurie vir my ‘n wysie – wat ek wel nie herken nie, maar ek kan vir haar van die Halleluja –liedjies sing wat ouma op die traporreltjie gespeel het. Sy verras ons almal met “haar gesels” en hier en daar breek daar vir ons ‘n stukkie verstaan deur.

En ek weet net weer: wees dankbaar oor jou gesondheid. Al die skatte in die heelal kan dit nie vir jou teruggee nie. Prag en praal is nie wat belangrik is nie. Dis die klein dingetjies wat saak maak. Dis die eenvoud opgesluit in die basiese dinge. 


1 comment:

Anonymous said...

Prys die Heer.