Friday 29 July 2016

Gasvryheid

Op pad na die sneeu in die Drakensberge, slaap ons twee nagte oor by dierbare vriende. Ons word met opregte gasvryheid oorlaai. Kosbare tyd om saam te lag en saam ernstiger sake op te neem. Sulke tye bêre ek in my onthou-boek met die hoop dat ek dit eendag op my oudag regtig sal onthou…

Op Harrismith stop ons vir middagete by Dom’s with Love koffiewinkel. Dis ‘n lieflike skoon en vars plekkie met vriendelike personeel wat ons by die deur kom verwelkom en ons bederf met die heerlikste koffie en kos wat met liefde en sorg berei en voorgesit word. Die eienaar, Dom (vir Dominique), is so vol energie en entoesiasme vir wat sy doen, dat dit aansteeklik is en oorloop na haar personeel. Wat ‘n voorreg om haar passie vir haar Skepper met haar te deel! Skielik is ons almal tranerig omdat ons dieper dinge as net die koffie-en-kos deel. Genade onbeskryflik groot. 

Ek is opgewonde oor ons land se toekoms. Saam sal ons in hierdie mooie land van ons kan vorentoe gaan met mense soos Dominique. So, as jy in Harrismith se omgewing is, gaan kuier by Dom’s with Love.





En hier sit ons nou en kyk na die lieflike Drakensberge. Skielik begin die sneeu te vinnig smelt na ons sin! Môre moet ons gaan soek of ons nader aan die sneeu kan kom!

No comments: