Wednesday 27 July 2016

Verlof om vakansie te hou

Vanoggend het ons net buite Richmond in die Noord-Kaap ‘n -3⁰C beleef.

Gisteroggend is ons vroegdag uit ‘n stormagtige en papsopnat Kaapstad weg om ons vakansie te begin. Op Laingsburg het ons biltongvoorraad aangevul – heerlike koedoe, springbok en blesbok (laasgenoemde die eersteprys!) en by Granaat varsgebakte brood geniet.

Iewers deur die dag het ons in Beaufort-Wes by Hessie se Nessie gestop vir verruklike sjokoladekoek soos net ‘n Kokkedoor-deelnemer kan bak! Sappig en heerlik! Dit was ook sommer ‘n viering ter herinnering aan my ma se verjaardag. Kosbare herinneringe wat ons deur die dag met mekaar kon deel.

Teen laatmiddag kon ons teen ‘n stewige spoed deur Richmond se strate stap om die boude net so effens ruskans te gee en die spiere te strek. Dit was lekker koud, maar met ‘n wolmussie, handskoene en ‘n lekker warm baadjie het ons die koue trotseer.

Vanoggend het ek so vinnig uit my nagklere uitgespring en so vinnig weer in my klere ingespring, dat ek nie die koue gevoel het nie. Ons was gewaarsku dat die waterpype gevries sal wees, maar die water was net lekker koud vir gesig was om op-en-wakker op die besige pad te wees! Baie, baie groot trokke tot in Pretoria.  

Nou is ons veilig by vriende in Pretoria en dis heerlik om lyf lank te maak tot die naweek. Die sonnetjie skyn en oral langs die pad was waterplasse en vol damme – veral die Vrystaat jubel met vreugde oor die reёns wat geval het!




No comments: