Wednesday 13 July 2016

Klinkklaar klanke

Gister stuur ‘n dierbare omgee-vriendin van ver vir my ‘n lied van Juanita du Plessis wat my opnuut herinner dat ek die Koning se kind is. Ja, vriendin, soos jy weet, verjaar ons nie net op dieselfde dag nie, maar is ons in die ware sin van die woord bloedfamilie! Jy ken my hart!

Vanoggend speel ek sommer die lieflikste lof- en loofmusiek! Die vreugdeklanke vul ons hele kasteel! Ek het voorwaar ‘n lied in my hart. En ek dans sommer van vreugde!
En huisskoonmaak is sommer ‘n lekkerte. Dankbaar dat ek dit kan doen! Dankbaar dat ek ‘n kasteel het om skoon te maak!

As jy daai “gevoel” in jou binneste het dat jy vir iemand ‘n boodskap (of ‘n liedjie!) moet stuur, doen dit! Dit kom nie van jou af nie. Dankie, vriendin, dat jy gehoorsaam was. Ek kon gister, na ‘n paar uitdagings, rustig gaan slaap.


Ja, my pa is DIE KONING!  En daaroor sal ek jubel!!!


No comments: