Wednesday 1 March 2017

Mmmmmm, Maart

‘n Nuwe dag, ‘n nuwe maand, ‘n nuwe seisoen.

Wat sal die nuwe seisoen vir ons bring? Saam met die nuwe seisoen kom nuwe uitdagings, nuwe dinge waaraan ons moet gewoond raak. Ook nuwe seisoene in ons lewens.

Maar ook varsheid. Herfs gee weer hoop op nuwe lewe. Nuwe groei. Nuwe geleenthede.

Nee, ek is nog nie gereed vir die kouer weer nie. En nee, ek het nie hierdie somer so warm gekry soos verlede somer nie. En ja, ek weet dis na die kouer weer waarna ek moet smag, want dis wat die reën gaan bring.

Ek het nog nie genoeg perskes geëet nie. En ek soek nog waatlemoen en sappige vrugte wat somer spel! Elke winter neem ek my voor dat ek meer somervrugte gaan eet. En hier is dit alweer aan die einde van die somerseisoen en ek het sowaar weer nie genoeg gehad nie!

En daar is nog so baie somerresepte wat ek wil probeer! Ek wil nog kaalvoet langs die see gaan stap en langbeen die koue witwyn saam met my piekniekkos geniet!

Gelukkig is die Kaapse herfs ‘n lieflike tyd! Nog lang middae en soel aande.
Met die hoop op reën om die droogte te breek.


Ja, Maart bring hoop! En dalk kry ek nog ‘n paar sappige somervruggies om te geniet!  



No comments: