Wednesday 8 March 2017

Letters, woorde, sinne, stories

Lekkerte van luister was gister my voorreg! Vir ‘n hele uur kon ek in die Boeketent by die Woordfees agteroorsit en luister na Annelie Botes!

Sjoe, dis nou ‘n vrou wat ‘n pad stap! En ja, baie van die draaie en opdraendes wat sy uitbeur, skep sy vir haarself! Maar sy kan! En sy doen!

As sy haarself voorstel as ‘n eerlike skrywer, is dit wat jy kry. Eerlike waarhede. Soos die ding is, so noem sy hom en so skryf sy hom en so is dit! Nie altyd gemaklik vir die leser nie, maar heerlik kloof sy bietjie daai toegeboute gedagtetjies van ons oop! Om weer vars te kyk, goed te luister, mooi te kyk….

Ek sien uit na Lugkasteel, maar wonder of ek dapper genoeg is om dit saans te lees…. Volgens Annelie is dit regtig waar dat sy bedreig gevoel het in daai kasteel. En klink my dit was meer as net ‘n gevoel….


No comments: