Thursday 16 March 2017

Die hoek waaruit jy kyk

Op die oomblik lees ek ‘n lieflike boek. Oor wolwe.

Verlede week kon manlief net nie gou genoeg sy werkskleertjies uittrek om die boek nader te hark nie! En ek kon sien hoe hy die storie geniet! Hierdie week is dit my beurt!
En so met die lees van die boek, besef ek weer ‘n keer dat sake nie so eenvoudig – of dan eensydig – is soos wat ons soms dink nie. Afhangende van waar jou lojaliteite is, sal jou hart jou na toe wil lei.

Skoonma se wyse woorde was dikwels: ‘n Saak het drie kante – my kant, jou kant en die regte kant.

Wie besluit wat is die “regte” kant?

Natuurlik is dit maklik om dit te besluit as mens ‘n stel reëls het. Die wette waarteen ons ons kan meet. Die gebooie waarin ons ons kan spieël. Ook nie so maklik nie – ek raak maklik verstrik in daai reëls. Maar eintlik ook net as ek dit vir myself ingewikkeld maak…

Die ding van die wolwe. Dis soos met die ding van die bobbejane by Pringlebaai se kant. Of die jakkalse tussen die boer se skape.

Die geheim lê sekerlik daarin om die balans te vind. Met passievolle mense wat betrokke is, is dit sekerlik ‘n yslike uitdaging!
Die hoek waaruit ek kyk….. mmmmm, dit het ‘n groot invloed op wat ek besluit! 


No comments: