Wednesday 4 January 2017

Maak ‘n Plan

Dalk het jy ook Dinsdagoggend geluister na dr Gustav Gous se raad oor hoe om jou jaar te beplan. Indien jy Lynette Francis se geselsprogram op RSG gemis het, kan jy gerus moeite doen om daai potgooi-ding te doen. (Ek moet bely ek meen altyd om agterna afte laai en te luister, maar dan doen ek dit selde. Hierdie keer het ek.)

Dis mos nou absoluut vir my bedoel: Hoe om ‘n nuwe begin te maak. Ja, ek weet ek het al ‘n jaar gelede die es gegooi, maar nou het ek al die seisoene deurloop en dis tyd om verder te dink en te doen.

Die dink kom vir my maklik. Dikwels te maklik.

Dis by die doen dat ek vashaak.

Ek sien uit na die jaar se verrassings. En ek doen my bes om meer in die oomblik te lewe. Dis nogal iets wat ek keer op keer vir myself moet sê.


Dalk moet ek begin by sy boek, Fiks vir die Lewe. Dan kan ek ‘n jaar daaraan lees…. En wie weet? Dalk het ek volgende jaar ‘n plan!?!?!

Maar op hierdie ouderdom moet mens nie onverantwoordelik wees nie. Laat ek eers 'n bietjie gaan rus. So 'n lekker boek wat ek aan die lees is. Later dink ek weer oor die plan.

No comments: