Thursday 12 January 2017

Die dinge van ‘n kind

Vanoggend, op pad na ‘n dag in die platteland, vang ek so ‘n gedeelte van ‘n radioprogram (altyd gevaarlik om net gedeeltelik te hoor!).

Die spreker meen tussen die ouderdomme van 16 en 26 is van die belangrikste – en dikwels moeilikste – jare in ‘n kind se lewe. En ek is so dankbaar dat ek in hierdie jaar nie ‘n tiener of student op my werf het nie. Maar tog is my jong vriendinne wat sulke jeugdiges onderdak het, goed op dreef en lyk dit vir my of hulle heelwat beter vaar as wat ek ooit kon doen of droom!

Die volgende interessante vraag wat die man vra: “ Hoe meet mens jou kind se sukses?” en “Op watter stadium besluit mens jou kind is suksesvol?” Hy meen mens meet jou kind se sukses op 36 jarige ouderdom. As jou kind dan ‘n gelukkige persoon is, is hy / sy suksesvol.

Ek hou van die manier van dink.

En dankbaar dat my kinders so suksesvol is. 😂

Hy vertel van ‘n vriend wat aan sy kind genoem het: “Ek wil nie hê jy moet suksesvol wees nie; ek wil hê jy moet ‘n lekker mens word.” Waarop die kind dit toe heel suksesvol gedoen het.

Sela
Amen


No comments: