Friday 6 January 2017

Dans, dans, dans

Dis naweek. Nou nie asof dit my behoort te affekteer nie, want soos genoem, is ek mos permanent met vakansie, dws nimmereindigende naweek.

Maar die lekkerte is darem dat manlief oor naweke tuis is en ons loop dan sommer ekstra lekker rond. Soek nuwe koffiewinkeltjies op. Sit sommer iewers en hou dop hoe die mensdom om ons wandel en handel.

Vanoggend het ek en Miss Sunshine die laaste stoffies van 2016 hier uitgeklits. Sjoe, die stormwind het die stof hier ingewaai teen ‘n stink spoed. En al die dierbares se voetspore wat die afgelope tyd hier deur is, het dankbare stoffies ingedra waaroor ek glad nie sal kla nie.

Dis met ‘n lied in my hart dat ek vandag hier gestof en gesuig het. Tog te dankbaar as dit ‘n koel dag is en huis skoonmaak lekker is (gebeur nie altyd nie – die koelte en die lus). As dit met die mense in jou binnekring goed gaan, is die ou sleurwerkies ook sommer ‘n plesier.

Die liefde blom tussen die geliefdes en hul maats en wat is dan mooier vir ‘n ma se hart! So bewus van genade – so onbeskryflik groot. En so bewus van ons iedere een se broosheid.


Die kasteel is blink opgevryf….  Mmmmm, die ruite …

Ag, kom kuier maar! Ons skuif die vensters oop, dan pla die ruite nie!


No comments: