Thursday 5 January 2017

Daai optelsom…

Vanoggend stap ek by ‘n mooie winkel in en die vriendelike assistant vra of ek my vakansie geniet het. Foeitog, ek kan mos nie vir haar vertel dat ek permanent met vakansie is nie! Die arme kind het dan pas begin werk na haar vakansie en die jaar lê lank en opdraend voor haar! Maar sy verseker my dat sy ook ‘n lieflike vakansie geniet het. Dis net dat die kleertjies nou bietjie stywer pas na die vakansie.

Ja, dis so. Maar dis deel van vakansie hou. Om lekker te kan eet, my kind!

Onlangs lees ek op die spyskaart van ‘n restaurant die volgende:

Calories: Tiny creatures that live in the closet and
sew your clothes a little bit tighter every night.

Dan dink my suster (weereens) daar is iewers fout met my kop as ek vir haar vertel dat ek ‘n kilogram of twee verloor voor ek met vakansie gaan! Vir my maak dit heeltemal sin.


Hoe meer vingertjies ek in die lug moet steek vir die kersies op die verjaardagkoek, hoe moeiliker blyk die saak te wees. Maar om lekker te eet, bly ‘n voorreg!


No comments: