Tuesday 13 September 2016

‘n Storie so na my hart!

Ek hou van kos.

Ek hou van stories.

Seker dié dat ek Lynn Bedford Hall se boek raakgevat het in die biblioteek. In Fig Jam and Foxtrot skryf sy die lekkerste lekker stories oor die Karoo en sy mense. En die kos wat hulle maak. En die resepte is aangepas dat dit in lyn is met ons kosmodes en –smake van vandag. Die stories in die boek is so aangepas dat die name fiktief is en die dorpie ‘n storieboek naam gekry het. Maar dat daar ‘n bergie in die dorp is, laat my wonder ….



Sjef Marco Pierre White (daai aantreklike restauranteur en televisie persoonlikheid agter die kospotte wat spog met 3 Michelin sterre) deel met my die hunkering na ‘n storie. Die storie om die resep lê vir my ook dikwels nader aan die hart. Of is dit net bloot dat ek bietjie lui is om ‘n resep tot op die letter te volg? Ek lees die resep, lees weer en maak dikwels die boek toe om my eie proe te volg. Sekerlik die dat ek nie so suksesvol is met koekbak nie – dis glad te wetenskaplik en verg sekuur werk. Nie vir loskopdollas nie!

No comments: