Thursday 15 September 2016

A girl’s got to do what a girl’s got to do…


Jammer, maar daar is nie ‘n krummel oor nie.

En ja, dit was heerlik!

En nee, ek wil dit nie gou weer doen nie!

So nou en dan moet ‘n meisie net af-vat van die koskook-en-skottelgoedwas ding. Dis goed vir die naels (ha-ha!) en hande, dis goed vir leeswerk inhaal, dis goed vir algehele rustigheid skep. Dan is daar die “wat sal ons kies?” wat interessant kan wees, aangesien die opsies baie groot is hier waar ons woon!

Pappie is verbaas as hy agterkom daar word nie ‘n uitjie geskil of ‘n poging aangewend as die sonnetjie sak nie.

En dan kom die toevou boksie te voorskyn. Heerlike geure, aanloklike disse in hopeloos te veel weggooibare houertjies en goetertjies met geur wat propvol preserveermiddels en giffies verpak is in omgewings-onvriendelike materiaal.

Wel, dit het heerlik gesmaak en hierdie keer het ek reg gekies!

Maar nou sien ek so daarna uit om ‘n slag ‘n uitjie te skil en ‘n knoffeltjie by te sit in my lieflike Jamie Oliver pan. Om te speel en te omtower. En om agterna my geel handskoene aan te trek om daai skottelgoed te was!

Nee wat, so nou en dan is dit ‘n bederf (‘n meisie se hande moet mos so nou en dan rus), maar kitskos is nie vir my nie!


En manlief glimlag.

No comments: