Wednesday 7 September 2016

Hoesit daar met jou en sukses?

Gister het die grysheid my toe heeltemal oorval. Darem net ampertjies!

As die dag grys is en ek sukkel met tegnologie, raak die lont al korter, die moer al suurder en die hele ou besigheid sommer beneuk. Gister was so ‘n dag. Om geen rede nie. Was seker maar net my afdag.

Maar dit laat my ook in die aand op my kniegies gaan en vra dat ek beskerm word teen die dinge wat my aftrek donkerte toe. Eindelik toe ‘n goeie oefening. Maar dankie, nie een wat ek gou weer wil doen nie! Ek kry agterna so skaam dat ek my so laat opwerk oor masjientjies en dinge….

Met ‘n nuwe, vars ingesteldheid het ek vanoggend die (weer grys buite!) dag aangepak. En wat ‘n lieflike dag is dit nou nie! Niks met grysheid te doen nie!

Nee, die tegnologiese knoop is nog nie uitgesorteer nie, maar ek het hoop!

En ja, die vriendin wat ‘n wye draai deur die stad kom saamstap het, het natuurlik my dag verder opgevrolik! Ons het uiteindelik by Haas gaan koffie drink. ‘n Koddige plek - dié wat hou van hul gemaksone, moet maar liewer nie daarheen. Maar dis heerlik! En dalk moet jy kom kuier dat ek jou gaan wys waar Dawid die wortels begrawe het. Of hoe is dit nou weer van die haas en die wortels? En waar kom Dawid in die storie? Gits, dit klink nou skielik alles vreemd. Dalk moet ek kyk waar die hardebolkeil is en die haas weer terugsit in die hoed….


Die hele saak dat dit vandag met my goed gaan, laat my glo ek was vandag suksesvol!


No comments: