Sunday 11 September 2016

‘n Dag van onthou

Vandag, 15 jaar gelede, was my pa se begrafnis. ‘n Dag om te onthou.

Dit was ‘n spesiale geleentheid met vriende se ondersteuning, familie se bymekaarkom, kosbare herinneringe se opdiep en die. besef van God se genade.

Na die begrafnisdiens, is manlief en die kinders terug Kaap se kant toe. Ek het vir ‘n week agtergebly om by my ma te wees. Kort nadat hulle die middag vertrek het, skakel een van my ma se bure ons om te sê ons moet die televisie aanskakel om te sien wat besig is om in New York te gebeur.

Ja, dit was die val van die Twin Towers. Die lugaanval wat soveel vernietiging meegebring het. Menselewens wat verwoes is. Geboue wat inmekaargetuimel het. Ek het met verslaentheid dit dopgehou.

En op ‘n manier het dit vir my vertroosting gebring. My pa het ‘n wonderlike lang en gesonde lewe gehad. Baie van die mense wat hul lewens verloor het, was in die fleur van hul lewens. Hul kinders en gades se lewens het in ‘n oogwink verander.  Ek het soveel gehad om voor dankbaar te wees. Die hartseer en nood en lyding van die derduisende mense wie se lewens geraak is deur daardie ramp, het my perspektief gegee.


Die datum sal altyd kosbaar bly. En my pa, wat so lief was vir sy tuin en sy blomme, sal altyd ‘n spesiale plek in my hart hê. 

No comments: