Tuesday 19 April 2016

Waarmee hou jy jouself besig?

So van tyd tot tyd kom mens tot stilstand en wonder: wat is vir my belangrik?

Hoe belangrik is die dinge waarmee ek besig is? Vir my? Vir ander?

Dikwels is dit finansies wat bepaal waarmee ons besig is. Dis reg so. Ons het mos verantwoordelikhede.

Maar soms – dalk meer dikwels as wat ons wil erken – het ons ook tyd waarmee ons kan maak soos wat ons wil en goed dink (… of dink of doen jy ook, soos ek, dikwels sommer net?)

As ek nou myself moet “kroes” maak, moet ek gaan dink aan al die tyd wat ek al gemors het. Dit sou absoluut wees soos om myself in die voet te skiet, want dit beteken dan dat ek nog meer tyd mors op die onbenullige … wat my verder die diep, donker gat gaan afdryf! Dis verby! Wat belangrik is, is NOU.

“Let whatever you do today be enough.”
– Katrina Mayer.

Die NOU (today) is vir my ook verwoord in DIE WOORD: I AM.

Dit gee energie en rigting vir die dag. Elke dag nuut. Soos genade.





Vriendinne het hulself onlangs besig gehou met ‘n handwerkprojek in Wolseley se omgewing.































Ek deel die foto’s (met toestemming!) en met vreugde! 

Soveel inspirasie! Alhoewel ek weet hierdie is nie die een waarby ek betrokke hoef te raak nie... Iewers is daar 'n nommerpas werkie vir my...


No comments: