Thursday 14 April 2016

VERJAARDAGVREUGDE

Wat ‘n wonderlike voorreg om met soveel liefde en omgee toegevou te word! Wense vanuit Nederland, ‘n ander van iewers op ‘n groot skip op die wye oseaan, die ou Transvaal, naby en ver…. Oproepe wat ek ongelukkig nie almal kon beantwoord nie – jammer, maar ek het probeer bybly! 

Vanoggend agtergekom ek kan nog (ouderdom ten spyt) aantrek met een hand en bed opmaak met een hand terwyl die telefoon in die ander hand is. Maar een ding weet ek (wysheid met die grysheid) dat ek beslis nie die telefoon in my nek tussen skouer en ken moet vasknyp nie, want dan laat weet daai rugspiere gou-gou dis nie hoe dit bedoel is nie…



Spesiale koffie en koek (natuurlik Brownies!) geniet by BROWNIES & DOWNIES in Langstraat. Wat ‘n spesiale plek! As jy opregte liefde wil beleef, gaan kuier by hulle!
Lees meer oor hulle op hul webtuiste browniesdownies.co.za




No comments: