Friday 22 April 2016

Vier die lewe!

Ja, dis wat ons wil doen!
Nee, dit ís wat ons doen!

Onlangs lees ek iemand wat sê sy wil nie spyt wees oor wat sy nie gedoen of bereik het nie; sy wil soveel moontlik doen.Kort daarna meen iemand anders sy wil liewer min doen en voel sy het dit wat sy wel gedoen het, goed en deeglik afgehandel.

Oor dié sakie kan ons so lank gesels dat die koffie later wyn word.  

Op ‘n stadium in my lewe het ek besef ek dink gedurig aan “Eendag wil ek nog….” Genadiglik het ek betyds besef daar is nie ‘n “Eendag…” nie. Dis nou.

Aprilmaand kan ons gesinnetjie maar vergeet van binne daai begroting bly. Drie verjaardae binne een maand is ‘n besliste aikôna vir die geldsake. Maar ons werk die sakies mooi en maak plannetjies. Mens kan mos op ‘n goedkoop manier ook lekker kuier.

Nou ja, vandag vier ons manlief se verjaardag. Hy weet seker ek beplan so in die stilligheid ‘n verrassinkie of twee…. Hy sal maar net moet uitvind!


Maar vandag vier ons die lewe!



No comments: