Wednesday 20 April 2016

Mooie, mooie Kaapstad

Gister kom manlief hier ingestap met: Veels geluk! Ek wonder toe dadelik wat ek gewen het, want my verjaardag is pas verby….

Hy soek altyd ywerig na “iets om te vier”. En as hy nie daadwerklik iets kry nie, is daar altyd die voorreg om die lewe (en Die Lewe!) te vier. En dan is ek maar net te gewillig om mee te doen.

Terug na die gelukwensing met die instap.
Dis toe, volgens The Telegraph, vir ons mooie Kaapstad wat benoem is as die mees gewilde stad in die wêreld! Hieronder ‘n uittreksel:

The Telegraph's annual travel survey, based on 75 000 responses from British and European travellers, has named Cape Town its readers' favourite city in the world for the fourth consecutive year, pipping Venice, Italy and Vancouver to the top spot.
The survey by the British newspaper is recognised as the most comprehensive and reliable travel review by British tourists.
The survey highlighted that it was easy to understand why so many travellers, in particular young tourists, picked Cape Town as their favourite city. "The brooding Table Mountain is too recognisable; the beach resorts of Camps Bay too enticing; the history which swirls around the metropolis… too absorbing," the paper reported.

Wat ‘n voorreg om hier aan die voet van ou Tafelberg te kan woon!
En wat ‘n voorreg om dit te kan vier!!!



Oeps! Hier val ek amper van my stoel af soos ek hop van die skrik vir die 12h00 kanon! Ja, soms hoor ek hom glad nie, maar party dae is ek wawyd wakker op die middaguur!!! (My slim vriendin sal kan bevestig dat dit ook te doen het met watter kant toe die luggie trek…)










No comments: