Monday 17 July 2017

Weird & Wonderful

Oor die naweek sit ons knus in ‘n straatkafeetjie en eet heerlike sop en broodjies. Wat ‘n lekker bederf! En ons gesels oor alles en nog wat.

En ons geniet die weird & wonderful wat hier om ons rondhang en rondloop. Verstom dat meeste Afrikaanssprekend is. En so met elke een wat meer uitheems en boheems (is daar verskil?) lyk, wonder ek hardop wat hul ouers dink van hul kinders se styl. Baie koddig! Ek vra vir manlief: “Wat dink jy sal die pa sê as dogter met daai een (wat sy so onder haar jas toevou) met die dreadlocks by die huis aankom?” En sonder huiwering antwoord manlief: “Welkom hier by ons huis!” Uitgevang! Jou dogter is klaar getroud! Te maklik geantwoord!

Natuurlik is die uiterlike nie belangriker as die innerlike nie! En natuurlik sal ek lief bly vir my kinders – maak nie saak hoe hulle lyk of aantrek nie!

Maar ai, sekerlik nie altyd maklik vir diegene wat in stywe rigiede boksies leef nie! Maar so allerheerlik vir my om te weet onse Afrikanervolkie het ook uit ons kakiekleertjies uitgeklim en ons Voortrekkerkappies losgewikkel. Wel, sommige van ons!

Vanoggend lees ek dié wysheid raak.
“If you want to know what a man’s like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.” Sirius Black


En toe is dit ook baie makliker gesê as gedaan, want Sirius Black is nie ‘n man van vlees en bloed nie. Dis een van Rowling se karakters in haar Harry Potter reeks. Maar dis tog iets om oor na te dink en na te streef. Want, soos ek weet, gaan dit oor optrede en vir seker nie voorkoms nie.

Maar o, so dankbaar dat die manne in my lewe die ene verstaan. En leef.

No comments: