Thursday 27 July 2017

Sappigheid

So met die tyd het baie mense gewoond geraak aan die snaaksigheid van sappige kombinasies. Wel, sommige het daaraan gewoond geraak. En natuurlik is daar diegene wat nie nou nie – en ook nie later nie – hul mond daaraan sal sit nie.

Ek moet erken sommige van die konkoksies lyk vreemd. Veral die groenes. Maar soos die kenners meen, is die groenes juis die goeies! Hoe dieper die groen, hoe meer sien ek die monsters daarin raak! Dis nou die monsters wat die kieme moet vernietig!  Die groenes nie so maklik vir my nie, maar ek weet dis gesonder en dus kies ek dit so nou en dan as ek die dag dapper voel. Nie verniet dat dit as "groen mamba" in ons huishouding bekend staan nie!

Knap by ons gebou se ingang het ‘n nuwe kosstalletjie so paar maande gelede hul bedryf begin. Hulle maak ‘n sappie wat jou kiertsregop sal kry as jy net so effens verlep voel. Heel bekostigbaar. 'n Kombinasie na jou keuse. En hulle maak dit vars terwyl jy wag!

Anderdag koop ek vir ons elk ‘n houertjie om die verkouekieme hok te slaan. Myne ‘n kombinasie van wortel, gemmer, suurlemoen, appel. Liefie s’n beet, appel, wortel.
Met die eerste sluk is dit gewoonlik ‘n skok vir my gestel, maar ai, hoe heerlik verfrissend as mens eers gewoond is aan dié sappies!

Langs my staan ‘n kantoordametjie wat gou vir haar ‘n heilsame en vullende drankie kom koop tydens haar middagete. Ons begin gesels en ek vra haar wat sy bestel het. Piesang, grondboontjiebotter, heuning. Verpulp saam met ‘n paar ysblokkies tot ‘n heerlike sagte drankie. Klink vir my of ek ook een of ander tyd daai een kan probeer! 

No comments: