Wednesday 19 July 2017

Planne met proteas

Die blommeverkoper verseker my sy proteas kom van Botswana af. Ja, mevrou, en dan kry ons ook hier van Gansbaai se kant af.

Maar dié mevrou weet darem nie so mooi van proteas van Botswana af nie…. Maar as ons rose van Kenia af kan kry, kan ons seker proteas van Botswana af kry?! 

Soos eie aan die blommeverkopers oraloor, is dié man ook erg bekkig. Niks fout met sy kommunikasie-vermoёns nie. En oortuigend!

Die blomme is glad te duur na my sin. Maar manlief het my pas bederf met ‘n pragtige nuwe blompot. Blomme is nodig. Proteas. 

Dis koud en daar is nie kans vir verder soek nie. Ook nie lus nie. In die verbyry die blomme gesien en besluit ons stop daar op pad huis toe. Nou gaan ek nie nog ‘n plek soek nie. En heel waarskynlik is die ander ook duur.  Ek het lanklaas blomme gekoop en weet nie werklik wat die prys deesdae is nie.

So met die gekibbel roep die verkoper so na sy maat: “Pissie!” Ek dink eers ek hoor verkeerd, maar nee, dis die man se naam. Hy is die baas. Hy sien seker met dié vrou gaan hy nie veel wins maak nie. Ek kry ‘n paar takkies blare by vir special. Tog te dankbaar is ek, want mos nou nie meer tuin om gou ‘n takkie of wat te gaan knip nie! En so met die wegstap vra ene Pissie my of ek die chocolate proteaspesie ken. Agter die bure se heining haal hy dit uit. Nee, broer, dis ou proteas wat bruin gekleur is (dalk met tee?). Ek kom van protea-wêreld af. Hy glimlag vir my so met ‘n knipoog en gee my ‘n bossie pasella so ook van agter die heining uit: hoeka ‘n donkerbruin protea’tjie of twee, ‘n paar verlepte pap blare en sowaar ‘n slap takkie bougainvillea ook in die ruikertjie vasgevang! 

Dankie, Pissie! Waar kry mens deesdae sommerso ‘n geskenk saam as jy iets koop!

No comments: