Wednesday 26 July 2017

Sou wou

Sou nog graag dit wou sê.

Sou graag nog dit saam wou doen.

Te laat. Geen kans meer daarvoor.

Min van ons het die luukse van met no regrets lewe. Daar is gewoonlik iets wat mens nog wou doen of wou sê of saam gaan verken. En dan is daar ook die goed waaroor jy spyt is wat jy wel gesê het – op verkeerde tyd. En goed wat jy gedoen het – in ‘n onbesonne oomblik.

Vandag is my ma se verjaardagdatum. Ek en een van die jonger geslag het oor middagete die voorreg gehad om saam koffie te drink en ‘n geselsie gemaak. En so ‘n paar foto’tjies bygehark om die onthou nog meer spesiaal te maak. En om sommer nefie se verjaardag ook te vier.

En later vanmiddag is ek op pad na ‘n begrafnis van ‘n veraf aangetroude. ‘n Man wat baie jonger as ek is. Iemand wat dalk nog “sou wou”.


Dit laat mens stilstaan. En dink. En momentum gee om te doen. Voor dit te laat is. Voor ek sê: Ek sou nog wou….

No comments: