Monday 10 July 2017

Vitamien-warmte

‘n Lekker pot sop op die stoof. Manlief se bestelling vir vanaand. Met baie groente en volop geur. En ‘n stukkie vleis moet by volgens vriend van vergange. En net die regte weer daarvoor! 

As kind was ek nooit gaande oor sop nie. Maar so met die ouderdom het ek agtergekom hoe heerlik dit is! Die verskeidenheid soorte sop van oraloor geїnspireer, maak dit nog soveel lekkerder.

So van lekker gepraat. Gister kyk ons na ‘n tv program waarin iemand vra: Wat beteken “mooi” en “lekker” vir jou? Wat is vir jou mooi? Wat is vir jou lekker?

Dit het nogal interessante denke tot gevolg gehad. En vir myself is die twee nogal soos Siamese tweeling. Wat vir my mooi is, is ook vir my lekker. Wat vir my lekker is, is ook vir my mooi. Maar sê nou net die twee mag nie dieselfde wees nie? Mmmmm, wag laat ek nog verder dink…. Manlief se antwoord oor wat vir hom mooi en lekker is, was verrassend insiggewend. Gedink ek ken hom na soveel baie jare! 

No comments: